Wednesday, July 9, 2008

lalalala

huh lamanya tak update blog.... hehehe

* semalam dapat anak buah baru.. baby girl.. tak ada nama lagi... ini anak buah yang no 14... huhuhuhuhu.. coming soon dapat anak buah ke 15 lak... addehhh.. raya is coming...


mlm tadi layan steamboot kat area sogo.. dah teringin sgt nak mkn steamboot.. sini pown jadi la..

my real best fren... tanti..
ni mkanan aku... (ps jgn bgtau org tau.. ni refill kali ke-2)
sekitar jam 12 mlm.. diorg ni tak reti tido agaknye... tgah2 mlm pown merayap cari mkn.. hehehehe

14 comments:

FerioBiru said...

boh la nama aishah amanie

aku la ros said...

apa maksud nama tu? nak usul kena bgtau maksud

FerioBiru said...

aku dah tak ingat maksud... nama tu aku tlg cari utk kwn aku... tapi baru ni dia dpt anak lelaki... so nama tu reserve la hehehe

FerioBiru said...

aisyah - hidup bahagia
amany - Cita-cita, ketenanganku, keinginan, Kesejahteraanku

Mem Aluya said...

Nak bagi nama Dayang Seri Sabrina Surya lah. Amacam??

aku la ros said...

sf : tq tq

mem : wah panjangnyer nama tu...

FerioBiru said...

kalo dh register nanti jgn lupa bayar kat aku...

NaD said...

gambo steamboat la pulakkk... dan2 mengidam. konpem cari steamboat balik karang. hehe

btw, baby tu comel. cam aunty dia gak. Soh mak dia letak nama Dania Arissa. heheh. Sebok2 plak nak letak nama anak org.

sue cipot said...

wah2... asik dukung ank buah je.. bile nak dukung ank sndrik lak nie? lalalallalala...

yg sorng lagik tu asik tlg kawan cari nama untuk baby jer.. biler nak carik nama untuk baby sndri lak? lalalalala

floweristachantress said...

comelnya!!! nanti apdet gambar dia time dah besor sket ek Ros

aku la ros said...

sf : sejak bila ada kedai jual nama ni?

nad : aunty mmg sentiasa cmel.. hehehe

sue : sensitip tol la ayat tu

k.gee : akan diusulkan.. jika berkesempatan

FerioBiru said...

ye la nak kencing pun kena ada duit skrg nih... aku kena la cari duit lebih sket selain shopping free

Mademoiselle Cynicleopetra said...

letak nama lah yang paling seksa bagi ibu bapa...walaupun dah termaktub di loh mahfus...takde boh jerr nama klasik Siti Fatimah aluya...cam ada iras2 nama mem layuha lah pulak hahahahahah

...mandai jerr mommi anak owang LOL

~ beaber ~ said...

boh namer eva najwa lewwww

hew hew hew


huwaaaaaaa steamboat bergerak nehh

errr refill kali ke 11 ek ?

hua hua hua