Thursday, June 26, 2008

saya yang setia berkhidmat


* saya akan tetap setia berkhidmat pada bos walaupun bos kedekut
* saya akan tetap mencurahkan segala keringat walaupun bos malas masuk opis
* saya akan cari segala kesilapan saya sedangkan jelas sekali rekod bos yang tak betul
* saya akan sentiasa berterima kasih pada bos sebab kekalkan saya sebagai pekerja bos
* saya suka kerja ngan bos
* saya suka cara bos kerja
* saya suka bila bos saja2 tak masuk opis tuk releasekan gaji
* saya suka segala tindakan bos
~~~~~~~ saya sedia berkhidmat untuk bos selagi terdaya ~~~~~~~~~~

17 comments:

sue cipot said...

chaiyokkkkkkkkkkk bosssss

aku la ros said...

aku siyessss aaa sueee.. aku tak main2 laaa... hmmmmm

anyway tq:-p

mai said...

ish dah mcm peg . penguatkuasa la pulok..hehe

KitKet said...

alah.. xangkat tangan kanan pulak ala2 cam pengakap skolah tu

sue cipot said...

aku smpai balik umah duk gelak kat ko..

adessss lucu sgt aku rasa weh..
senak perut aku nie ha..

fizzzy Ian said...

jum cari kerja lain...rasa cam nak ternak lemak juwe laa

FerioBiru said...

gerun seyyy aku tgk gambar hang nih...

yaya|azura said...

humanghaii.... sungguh bertekad sekali. hohohohohoh

Mem Aluya said...

Saya suka la kamu.

Zu said...

bertuahnya boss ros ni...

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Big Boss Woman...

zool irfan said...

inspektor haliza gerak khas ni..

aku la ros said...

hehehehehehe...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

hahahah ros baik ros sajer jadi boss...turunkan pangkat boss itu...suruh boss jadi pengakap lagi baik lah...hahahahahahahahaha mendalam sungguh bila ros luah kan kekata...

Dory said...

chayok2... berkhidmat selagi nyawa di kandung badan.. amboi!

Tok Ketua said...

lari woi larriii.!!!!! ada rush kat gerai tok ni!!..

Anonymous said...

kalo la semua staff macam akak! maju company! hehe