Thursday, July 10, 2008

BENGANG!!!!!!!!!

pagi tadi aku naik teksi dari umah ke opis.. gini la perbualan teksi dreber tu yang aku agak dalam lingkungan 60 lebih..

p.t : jauhnye keje
aku : senyum je
p.t : dah kawen?
aku : bujang lagi
p.t : dah ada bf?
aku : blum lagi ( masa ni aku dah rasa lain mcm )
p.t : knp tak ada bf lagi? awak memilih? awak tak suka lelaki?
aku : senyum lagi ( mash kontrol lagi.. aku mmg pntang org tnya hal peribadi aku)
p.t : mak bapak asal mana?
aku : london... ( suka aku la nak menipu)
p.t : pandai la awak ni bergurau..
aku : dah start memaki pemandu tu dalam hati
p.t : adik beradik berapa org?
aku : ramai dah kawen kecuali saya n adik saya (sajer malas nak bg berapa jumlah family aku)
p.t : asal mana?
aku : sini la!! (dah start tinggi suara)
p.t : knp tak kawen lagi? awak tak suka jalan2? atau suka duduk rumah? atau tak ada org ajak awak kuar?
aku : diam seribu bahasa (malas aku nak layan atuk tu)
p.t : kalau saya ajak kuar awak nak tak?
aku : tak nak!!!!! (mmg dah tinggi suara, smbil tu aku bg msg at sue, adik n kawan aku no teksi tu.. mana tau in case terjadi apa2)
p.t : knp tak nak?... AWAK NI MMG TAK SUKA LELAKI YER..
aku : bawa je la teksi tu smpai destinasi saya ckp!!!!!! (mmg dah bagi amaran keras)
******dah nak hmpir smpai opis*****
p.t : blik keje kul baper?
aku : tak tentu
p.t : blik dengan apa? blik siapa jmput?
aku : apa peduli saya blik dengan apa n saper saper jmput..(masa ni dah smpai..mmg la boleh eksyen sikit ckp tu)

ARRRGGHHHHH... PAGI2 JUMAAT ATUK NI DAH BUAT AKU BENGANG + MAKI HAMUN TAHAP GABAN.. NO TEKSI TU HWC 7285

13 comments:

floweristachantress said...

tengah2 dia tanya mcm2 tu snap gambar dia Ros.. bagi terkujat sket.. hampeh betul org cam tu!!

sue cipot said...

sabar ros.. sabar..
len kali kalo nek teksi cm ni ko wat diam jer.. purak2 pekak badak..

aku la ros said...

k. gee : masih terasa amarah lagi ni.. heheh..tak tau bila nak reda ni

sue : aku rasa aa nak wat camtu aaaa

FerioBiru said...

nak amik ni 2 henget pi beli eskrim

zool irfan said...

ala.. layan je ros.. lepas je layan dia, pastu buatla la muka selebet kat dpn dia.
pastu mesti dia bengang punya..

yaya|azura said...

kalu kasi tambang free takpe lah jugak, ye dak??

NaD said...

gatai ehhh atuk tu. rasa nak tujah je kepala otak dia. eh..aku plak yg emoww.

Hasra_Razali said...

cik ros kita ni sombong..bkn nya nak contact kita dh skrg..huk huk huk..b windu nak baca cerita2 cik r tau..huk huk huk....nnti jmput dtg "umah" kita tau..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Lain kali belanjer pakcik tu fresh oren, tapi letak sekali satu botol kecil Listerine (pembasuh mulut), dia akan dapat kanser usus nanti, serious!

Suki Cida said...

salam... ingat awak nak citer pasal teksi tunai... soalan2 semua senang je nak jawab... wakakak... patut awak jawb soalan dia "awak tak suka lelaki ke?" awak patut jawab, "saya tak suka lelaki tua, bawak teksi pastu tak sedar diri..." heheheh sori yek saya get emo sikit bab-bab lelaki gatal ni... wakakaka... anyway sori ceroboh umah awak :)

Warnawanie said...

hahaha... atuk! atuk!

KitKet said...

owh.. mak kalau naik teksi.. mak akan buat sompong.. sorry lah nak enggage dalam conversation merapu2 .. mana lah tau kan.. better becareful dari awal

Dory said...

jahatnye mulut orang tu.. sebok betul laa... rs nak sepak je.. huh