Sunday, July 13, 2008

makan lagi

sepanjang poser minggu lepas.. mewah tul aku berbuka.. 1st poser berbuka kat laksa shake, 2nd poser kat burger king, 3rd poser kat manhattan fish market...

aku mmg tak pernah cuba lagi kat manhattan ni..sebab aku bukan suka sgt ikan.. hehehe.. tp atas recomendation by k.sharmin.. aku pown try aaaa...

set menu pertama MANHATTAN SEAFOOD PLATE FOR TWO.. perrgghhh mmg lazat giler.. admire aku kat makanan tu.. mmg cukup utk2 org
2nd menu grilled plate.. sebenarnya aku ni tamak aku igt menu pertama mcm tak cukup.. biasa aaa nafsu berbuka poser.. so aku tmbah aa menu ni.. tp tak terusik pown menu ni.. perut dah kembung giler masa ni.. hehehe.. sue rugi woo ko tak ikut aku..

15 comments:

Hasra_Razali said...

Slrupp.....sedap..sedap...B pn pnah makan menu ni..mmg beshhh kan...tapi...dasyat tu cik R ni...2 menu...errrr...:-))

Ancik said...

..apsal lar x kasik tau nak pegi makan situ.. kalau idak bley aku mintak tapau 2-3 bungkus utk aku... hehehe

NaD said...

harga situ reasonable tak?

aku la ros said...

hasra b = hehehehe

bro senak = kui kui kui

nad = utk 2 menu ni + 2 air blended = rm 107.00.. berbaloi gak aaaa... kembung perut... hehehehe tp tupai2 lagi berbaloiiii gilleerrr

Pink Marie said...

tak penah mkn kat pasar ikan (fish market) nie.
org ckp tasedap. since u bagi testi yg sedap, ok la nnt try.
roger!

Mademoiselle Cynicleopetra said...

sini pun ada fish market...mommi suka gak makan kat situ...fish market ke? lebih kurang halal lerr anam dia cam gitu-gitulah restorante tu...sebb menu dia sama..tapi sini 39.90SGD...

pakai calculator sat...lebih kurang kot? campur air selalu 56++SGD oh sama lerr tu gamaknya...hahahahahahha

I'm a fish person yehaaaaaYYYY! momi makan empat beranak...puas hati di golden chance!

FerioBiru said...

ros.. jom bawa aku pi tetupai

sue cipot said...

Ros.. xkan nak bawak man je kot?
aku nak ikot jugak p tupai2..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku la ros said...

jom kita chill out kat tupai2 yiihhaaaaaa

zool irfan said...

makan tak ajak!!!!

ini ngak fair..

Comot-nyew-aku said...

waaah makanan....di kiri makanan..di kanan makanan.. gulp telan liur leeew nengok.. ros...nak cikit

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tak pernah try. Tapi sy suka mkn sotong, nasib baik tak jadi sotong, oppsss (x baik kutuk2)...

Tok Ketua said...

manhattan fish mmg sedap.. tok plg suka salmon grilled.. mmg tgkp lazat.. ni yg meleleh ni..

FerioBiru said...

ratah ketam ngan udang kat holiday villa... layan

Dory said...

lapanye tengok makanan tu.... adesss.. lapo lapo...