Wednesday, June 18, 2008

hobi lama kembali

smlm gi petaling street beli bunga segar... gini la jadinya


1st time beli bunga warna ni.. lawa gak n kalau nak beli bunga yang baru nak kembang.. better beli on friday lepas kul 10.. masa tu stok baru smpai.. sesaper yang nak beli bunga dengan kadar harga murah kat kl ni.. beli la kat sini.. bungar ros ni 16 kuntum baru 12 hengget..
sempat gak aku rembat bunga tabur ni.. buat penyeri meja kopi.. hik hik hik


bunga plastik pown sempat aku rembat.. hik hik hik

16 comments:

fizzzy Ian said...

white ros!!

even plastic..i love white flower..hehe

fizzzy Ian said...

*rose

pasnie buat bunga lily pula yerrr..

my fav (minta2 nie lak fz nie..haha)

sue cipot said...

cantik lah rose kaler puteh tue.. rose kat situ ada bunga tulip x?

aku la ros said...

semua bunga ada aaa.. hik hik hik.. nnt aaa.. ada mud lagi me buat yang lain lak.. hehehehe

Mem Aluya said...

Ha ah... while roses tu lawa. Pandai Ros hias.

Mademoiselle Cynicleopetra said...

aha pandai ros menghias...actually I dun reallly like flower dari dulu dunno why...tapi abg suka pulak..so beli dah siap jerr...hahahahahah aku nih kurang lembut kot!

KitKet said...

hmm.. sememangnya padan dengan nama ros..

yang white roses tu nampak real2 ajer.. mak henggat bunga betul

aku la ros said...

hik hik hik..tetiba saya rasa saya malu sangat.. hehehehe

zool irfan said...

dia siap bungkus tak? murah ek
.. tempat dia kat celah mana?

aku la ros said...

zool.. kat ngan bangunan maybank kat cm tu.. yang dah siap bungkus pown ada

floweristachantress said...

rose rose rose...

as bha zammi said...

munggeeee...........apa

Mem Aluya said...

Ha ah. Sama dengan Kak Gee, I pun tak pandai berbunga-bunga. Kalau bercinta pun sama.

Neeways, masa kat Seri Suria dulu pun tak de beli bunga. Sib baik Mamaket datang bawa sepasu.

aku la ros said...

nak tanam bunga taik ayam kat tempat sis lela la.. sis kat sana ada tak org tanam bunga taik ayam?.. hehehe

Dory said...

canteknye... patut la name u rose. hehe

Zu said...

baca jerr Petaling Street aku dah gerunn......fobia la tmpt tue...tmpt itu dah jd 1st n the last dlm idup aku ...