Tuesday, June 17, 2008

sekalung tahniah

waahhh.. skrg ni ramai aku tgok kengkawan yang dah betunang dan akan bertunang.. waahh ..me happy for them...

hmm.. tahun ni aku umur jadi 27... oppsss... dah leh anggap ke anak dara tua?.. owh tidak sama sekali.. tak kisah lew apa org nak panggil.. janji aku tak kaco org dan aku tan ganggu org serta aku jujur dengan diri aku dan semua org... tak kisah la.. apa aku dulik semua tu..

tapi kekadang aku heran.. org sibuk tnya aku bila nak kawen aaa.. tak ada hati ke nak kawen.. sampai bila nak membujang..... huuuu ellloooooo... cik melah tu lagi tua dari aku.. knp tak ada org nak tnya bila cik melah nak kawen..tak ada hati ke cik melah nak kawen.. addduuhhaaiii tu semua wat aku lagi tensen.. all can make my blood upstairs (sambil kipas2 leher)...

apapun.. pada kengkawan yang dah bertunang dan bakal bertunang and pada husband to be n wife to be... me doa kan agar segala rancangan berjalan lancar

dan pada member yang baru kawen me ucapkan tahniah.. moga sentiasa dirahmatiNYA.. aminn.. serta tak lupa pada mem aluya n bang bamin diatas kejayaan jejak kasih moga hubungan anda lebih bertambah2 erat... hope2 ada berita gmbira yer...

dan tak lupa juga pada dedi beaber diatas kejayaan yang dikecapi..

8 comments:

FerioBiru said...

cool.... hew hew hew (pinjam gelak org nih)

Mademoiselle Cynicleopetra said...

aish mana pulak anok dara tua..apalah ros nih blom lagi lerr..org putih sampai umor mommi pun lom lom kaween takde pun istilah spinster...

insyaAllah nanti Allah akan hantar seorang jejaka yang tampan dan baik hati untuk ros...mommi doakan senantiasa...

KitKet said...

i dont think zaman skang ni orang kisah bangat 27 ker 28 ke 30 ke. janji kita berkerjaya dan xmenyusahkan mak bapak sudah lah... idok gitu

Dory said...

benci benci.. ramai org tye jugak!

sue cipot said...

dulik lah rose org nk ckp apa. jnji kite boleh bdiri atas kaki sndri.. kalo nk kira kite lg best per sbp kite hidup xmharapkn duet org.. ada keja sndri, ada duet sndri, nak p mana pon xssh, sbrnya bdua xder ar best sgt pon..smtime bosan jugak.. single ok enjoyyyyyyyyyyy

floweristachantress said...

tak de maknanyer umur2 tu suma ngan tarikh kawen... (k.gee nak ameennnnnnnnnnnnn kn doa kak gee momok tu tuk Ros)

p/s: k.gee dulu dari umo 17 org dah dtg minang.. huhuhuhuhu tah pe hapa tah.. sblm tu dari sekolah menengah lg ada bebudak nak men gf-bf.. tapi masa tu tak ku fahami huhuhuh nasib doranglah kan.. masuk matrik pun bebudak lelaki tak pueh ati jugak.. nak juga men gf-bf.. lantak korangs lar kan.. masuk u, ntah cemana ter ada bf.. erk.. dah baligh kot masa tu.. kui kui kui.. grad jer, terus bertunang.. hampeh sungguh!!.. pas setahun putus, thn depannya terjumpa plak abg Mi.. terbertunang la pulak.. then thn depannya masa umo 27 terkawen lr pulak.. huhuhuhuh sumanya 'ter'

Mem Aluya said...

Tengkiu for your wishes dan tolong abaikan soalan cepumas orang tak de keje tu semua. Kalau depa tanya Ros, Ros tanya la balik soalan tu pada empunya diri yang bertanya ataupun ajukan soalan tu bagi pihak anak-anak mereka. Semoga selamat hendaknya. Amin.

~ beaber ~ said...

hew hew hew .... ty anaknda ros...

huhuhhuhu....