Tuesday, May 14, 2013

padan muka aku

salam all,

isnin lepas balik dari keje..redah jammed
semalam gi keje n balik keje ok la tak berapa jammed
hari ni pagi gi keje kul 9.30 pg pon jammed.. alahai kl..
sekarang ni bunyi guruh..sure lebat jaap lagi..
eh guruh tak semestinya hujan.. hiks

pagi tadi aku bangun lewat
otipun lepas dengar cik melah bising2..
cik melah membebel suh mandi cepat..yer la nnt baju tak lambat basuh kan
masa cik melah membebel n marah2 aku pun menyampuk ckp cik melah
"mak jangan marah-marah pepagi buta ni mak.. nnt rezeki tak masuk mak"
pastu cik melah pon sound direct kat aku
"kepala hotak kau pepagi buta..ko tak nampak langit dah tinggi tu.. apa la nak jadi.."
cisssss... baru kejap tadi aku rasa baru pas subuh.. takkan kejap dah tinggi langit..
confirm aku lambat masuk opis.. 8.30 baru bngun tid..mmg la lambat..for sure lambat..
sib baik tak ada apa-apa appointment.. dan juga
sib baik aku bos kecik kat kat opis ni..so masuk lambat pon tarak hal

k nak sambung main game..
*addicted ngan candy crush... ntah la apa yang boleh jadi ketagih nih..

No comments: