Monday, May 19, 2008

pukau

diambil masa buat report di balai polis

ni nak citer.. pasal cik melah kena pukau.. huh...

khamis lepas cik melah didatangani oleh 3 lelaki cina yang menawarkan keje part time dari umah.. ala keje bungkus makanan jenama "tesco". biasala cik melah tak ada keje kat umah, so dia pown berbesar hati mempelawa 3 lelaki cina tu masuk ke dalam umah...

masuk2 je dalam umah tu..3 lelaki cina tu terus spotcheck umah aku termasuk bilik aku sekali dia masuk.. mmg kurang ajar ba alif ba ya itew... berani dia masuk bilik aku tanpa permission aku... mmg kaki dia berkudis seumur hidup!... berbalik pada citer

setelah mengeledah umah aku, 3 org ba alif ba ya tu pown berborak2 mesra ngan cik melah, menurut cik melah salah sorg ba alif ba ya tu menepuk tngan cik melah dan meminta dia menyerahkan 2 utas gelang dan sebentuk cincin berlian yang sedang dipakai oleh cik melah ketika itu. huhuhu..selamat rntai cik melah diorg tak amik... kos kerugian adalah rm 3000 anggaran kasar je tu... cik melah sedar dia dipukau selepas hbis mengaji .. masa lebih kurang kul 6.30ptg... lepas dapat kol cik melah yang dia kena pukau... terus cancel tgok narnia.. huhu..dan aku dok teman cik melah pulihkan semangatnya... siap bawa cik melah jenjalan kat bintang walk mlm isnin tu.. jgn memain..cik melah lepaking kat pavillion mkn j'co donut + restoran morocco kat depan BB plaza... nsib baik ada abg long aku.. kalau tak aku dah bawa cik melah masuk planet hollywood layan wings.. heheheheh...

nak bagitau..pada mereka2 yang duk umah sorang2 jgn la sesekali ajak org luar masuk dalam umah.. huhuhuhu...

10 comments:

fizzzy Ian said...

ya Tuhan..seb baik cik melah tak apa!!!

p/s abg long dah balik ke?

aku la ros said...

fz bukan abg long tipu la..ni abg long bebetul la.. heheheh

KitKet said...

hey! bahaya lah skang ni.. nasib baik xdiapa2kan cik melah..

pakau ler si puaka yang pukau tu.. pokedot.. pokemon.. betul

Zu said...

bg tau cik melah len kali jgn baik sgt soh org masuk uma walaupon tak da keja buat2 jer byk keja... ok

Mademoiselle Cynicleopetra said...

Ya Allah Syukur Cik Melah ta di apa-apakan..durjana sungguh itu olang cina langsat...mmg berkurap sumur hidup sampai hati pukau Cik Melah...ishk ngwjoyeri lah mami ros!

floweristachantress said...

Alhamdulullah cik Melah selamat

HambaMaya said...

syukur cik melah takde apa.. yang si ros ni lak aku tak feel la baca ko punya entry.. macam takder paper je ko punyer cerita.. hehehe (amacam, ada gaya adlin aman ramli bagi komen tak?) heheheheeh.... gurau je ek..

aku la ros said...

sib baik cik melah tak ada apa...

hambamaya.. bab2 ni me tak pandai cerita.. tp kalau bab mkn..gerenti leh buat org terliur,.. ahahahahah

Mem Aluya said...

Syukur alhamdulillah Cik Melah tidak diperapa-apakan.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Try datang rumah aku. Kita tgk apa yg akan terjadi (dulu mak aku pun pernah kena)...