Thursday, May 8, 2008

bengang time

huhuhu.. skrg ni aku tgah tunggu sue.. dia nak tido umah aku.. cikmelah tak ada... best gak ada peneman...

lancau la dak opis aku... diorg siap perli2 aku.."k.ros .. alang2 dok kat bilik tu, meh arr join kenduri ni"

bukan aku tak nak join..aku malas nak tgok muka2 yang pura2 suci.. nyampah aku..

dulik arrr.. dah arr bos aku mkin lama mkin kedekut.. mkn pown berkira.. aku bab mkanan kalau berkira..aku pntang tahap puting beliung.. ko nak sedekah..buat elok2 jgn mcm kerang hnyut dalam sungai..

next week aku ada interbiu kat sri kembangan.. wah wah wah... lama tul tak p interbiu.. apa aku nak ckp ek.. selalu aku conduct interbiu.. tetiba nerbes tahap cipanzi.. tak kira nak wat yang terbaik gak.. nak tukar keje gak..

dah arr aku demam2 gi keje.. masuk hari ni.. rugi aku... demam wrong timing..huh!

apa nak tulis lagi ni... hilang idea dah ni.. layan lagu dulu arrr....

4 comments:

HambaMaya said...

tukarlah kejer.. tp jgn la pasal bengan dgn bos ka.. walaupun mmg bengang.. tapi cuba set kat kapala utk tingkatkan cara hidup ka, kerjaya ka.. kalau kita kluar bukan kerana frust, maka lebih harmoni rasanya keje baru nnt.. talking from xperience nih..

Mem Aluya said...

Get well soon and good luck for your interview.

fizzzy Ian said...

sue mau berhenti kerja ka??? majulah ros untuk negara !!!

sue cipot said...

uiksss aku lak yg nk benti..
bukan lah yg nk benti tue ros
den p teman dia tidor jer.. hehehe
uiiksss jgn silap paham
teman dia coz cik melah balik kg..
sorry ler ros.. bus rosak
nanti ler aku beli heli sebijik