Wednesday, September 10, 2008

ceit "ter" lagi...

mlm tadi kan.. me teman akak me gi ikea... pastu kan me "terbeli" langsir tuk cik melah.. mcm mana leh "terambil" pown me tak tau la.... tau2 smpai kat kaunter kena bayar.. ngeh ngeh.. ada lagi.. beli almond london skali kat ikea.. ngeh ngeh ngeh...

oleh kerana foodcourt dah totop... pastu kan.. kitorang mkn hotdog + karipap ikea + eksrim.....


pada sue.. bukan tak mo ikut ko gi jalan TAR mlm ni.. aku ada janji + mak aku dah perli2 siap ckp "ti, para kat bilik air kosong lagi.. beli la lagi bebyk yer.. bgi penuh semua ruang".. hehehehehe..

10 comments:

NaD said...

owhh...saya suka dengan keadaan "ter" ittew.. hehehehe

aku la ros said...

nad.. saya pown suka nad.. ngeh ngeh ngeh

Pink Marie said...

hei itu mcm langsir mek!!

sue cipot said...

xperlah.. aku ada zulll ko jgn jeles tau... muahahhahaha

Zu said...

emmmm almond landon my peberet ...dah order ngan kawan utk raya ni

Saya, Aku dan Kamu said...

ai suka jugak 'ter' 'ter' ni. i selalu sgt ter-ter. bila balik rumah, terharu sgtt.. lepas tu terlopong.. hahaha

aku la ros said...

mek : erk.. taste kita sama ke mek?

sue : eleh.. tak heran lew.... takat zul tu.. elehhh..

zu : kat ikea 10 hengget jer

yana : heheheh.. terlopong tu yang tak leh blah .. hahahaha..

floweristachantress said...

wahh dia beli langsir merah.. :)

HambaMaya said...

aku rasa ko ni addicted to ikea lah.. selalu btul gi ikea nampaknya.. dah tu bila ke ikea, mesti ter-ter.. hehehehe..

aku la ros said...

k.gee : try guna warna garang tahun ni.. heheh

hambamaya : selalunye gi ikea tak pernah la "ter".. tp kali ni "tertewas".. huhuhu